COPYWRITER CAMPUS - kreatív reklámszövegíró képzés

Dragan Sakan, a nemzetközi színvonalú közép- és dél- kelet-európai reklámszakma egyik alapítója, világszerte elismert szakembere:
„A szövegíró minden reklámügynökség motorja.”

 

1.    A képzés célja


A világon sok évtizedes hagyománya van a kreatív reklámszakember-képzésnek (az egyik leghíresebb iskola a Miami Ad School). A szakma klasszikus, art director – szövegíró kreatív alkotó team felállását követve az ilyen jellegű képzések többnyire átfogóan kezelik a két, egyszerre eltérő és szorosan összekapcsolódó, rokon területet. Az elmúlt másfél évtized annyi változást hozott, hogy az új médiumok, technológiák megjelenésével egyes képzések még koncentráltabban az art director jellegű oktatásra fókuszáltak, grafikai, alkalmazott grafikai, tipográfia, 3D, web grafikai, illetve rokonterületként videó-grafikai és rövidfilmes ismeretek átadásával. Ez a folyamat Magyarországon is nyomon követhető a különböző szakmai képzések, „reklámiskolák”, felsőoktatási kommunikációs szakok működésével. Kimondottan a reklámszövegírásra fókuszáló, szervezett, színvonalas, akkreditált képzés azonban egyelőre nem létezett. A  tanfolyam pontosan ezt a területet célozza meg. Ismereteket kíván nyújtani a reklámkommunikációról általában, a kreatív alkotói munkáról, a szövegírói munkáról, a szakma történetéről és jelenlegi helyzetéről, szövegírói munka színtereiről (ügynökség, ügyfél, stúdió, forgatási helyszín, közvélemény-kutatás), a képzés hangsúlyát a gyakorlati ismeretek megszerzésére, készségek, képességek célzott fejlesztésére helyezve. A tantermi lehetőségek mellett a napi alkotó munka színtereivel is gyakorlatban megismerkedve. A tanfolyam résztvevői az ismereteket a hazai reklámszakma elismert, gyakorló szakembereitől szerezhetik meg. Az oktatás ismert hazai ügynökség partneri viszonyában működik, ezzel lehetőséget biztosítva a legjobb vizsgamunkákat készítő hallgatók számára, hogy valódi munkakörülmények között is kipróbálhassák magukat a szakmában.

 

2.    A képzés előnyei, hasznossága

·         Átfogó reklámszakmai ismeretek nyújtása

·         A szakma iránti eddigi érdeklődés megerősítése

·         Egyéni általános és szakirányú képességek, készségek fejlesztése, önismeret az adottságokat illetően

·         Gyakorlati szakmai tapasztalatok szerzése, mely az ügynökségi életben épp úgy hasznosítható, mint a KKV szektorban

·         Kreatív gondolkodási és alkotói technikák megismerése

·         Egy kívülről misztikusnak tűnő világ testközeli megismerése – szépségek és nehézségek bemutatása

·         Korábbi kommunikációs, anyanyelvi, kereskedelmi, marketing tanulmányok szakirányú kiegészítése

·         Széleskörű kulturális ismeretek megszerzése

 

3. A képzéssel járó képesítés


Sikeres, értékelhető vizsga esetén tanúsítvány reklámszövegírói alapképzésről

 

 4. Képzési idő

1 félév (60 óra)
15 foglalkozás, heti 1X4 óra (csütörtöki napon, 16:30-tól)

 5. A képzés témakörei


Kommunikációs és reklámtörténeti alapismeretek

A reklámszakma alapjai, ügynökségek működése

Kreatív technikák, briefing és headlineing

Célpiaci kreatív munka

Kreatív munka az auditív-, és audiovizuális médiában

Íráskészség fejlesztő gyakorlatok

Média gyakorlat (reklámfilm forgatás, hangstúdió)

 

7. A képzésen résztvevő hallgatói feltételek (ajánlott)

  • Középiskolai érettségi

  • Nyelvtudás: angol alapszinten, nem feltétel, de megkönnyíti az ismeretszerzést

 

 

8. A képzés díja

  • 138.900.- Forint (bruttó), mely magában foglal minden felmerülő költséget (a digitális segédanyagokat és a vizsga díját is)

 

9. A képzés tervezett indítása

 

  • 2015 február, maximális csoportlétszám: 20 fő (a csoport feltöltése a személyes beiratkozás sorrendjében történik)